Erkek Bebek Odası İçin Tablolar

     
Evde yeni bir denemem. Ben beğendim, bu tabloları, yapması zevkli biraz el oyalayıcı.Resimlendirme de tabi profesyonel değilim o yüzden biraz cansız çıkmış renkler.

Malzemeler:
Mukavva karton
Makas
Bant(ben evde elektrik bandı bulabildim, adına ne diyorlar bilmiyorum)
Kumaş
Renkli karton
Düğme
Kağıt
Kuşun kalem
Kudela
Yapıştırıcı

Yapılışı:


  • Tablonuzun büyüklüğünü ayarlayın ve mukavvaları kesin.
  • Kenarlarını bantlayın.



  •  Kumaşla kaplayın, kullanacağınız ön yüzeyi prüzsüz olsun.İstediğiniz renkleri seçin, özgürsünüz. Bebeğinizin odasıyla uyumlu renkleri siz  biliyorsunuz.


  • Bunlarda benim renklerim.


  •  Ve yapacağınız şekilleri beyaz bir kağıt üzerine çizip kesin.




    • Sonra bu kalıpların kumaşın üzerine koyup kesin.
    • Kumaşları yapıştırın,
    • Ve tablomuzu oluşturalım.






    • Kenarlarına kartonla süsledim.



    •  Arka tarafının çirkin görünmemesi içinde beyaz kağıt yapıştırdım.
    • Tam orta kısmına da asmak için kurdela yapıştırdım.


    Not: Kumaşı yapıştırırken bu yapıştıcıyı kullandım yinede dikkatli olun kumaşı ıslatacak kadar sürmeyin.


    İnşallah kızım için yapmayı planlıyorum onu da paylaşırım.