Çilekli Ahşap Boyama Tepsi



Bu tatlı çileklerle birlikte o mdf sıradan tepsi böyle şeker bir hale büründü.Emek harcayınca güzelleştiremeyeceğimiz şey yok hanımlar.
Deneyimli değilim ama yaptıkça kendimi geliştiriyorum.İnternetten yaptığı el emeğini paylaşan arkadaşalrıma teşekkür ediyorum.Bana güzel hobiler edinmemi sağladılar.Hem arkadaşlık ediyorlar sanki terapi gibi bir şey işte...
ahşap tepsiyi zımparaladım sonrasında ıslak bezle sildim tozlarından arındırdım.Beyaza boyadım. (Süzdüz hanımın isteği üzerine) Sonrasında peçeteden çilekleri kesip kendimce kompozisyon yaptım.Tepsi kenarlarına çilek çiçekleri ve puantiyeler yerleştirdim.en son vernikleme işin zor kısmı, neden mi çünkü havadaki toz taneleri bile beyazın üzerine yapışıyor.Bir taraftan oları silip diğer taraftan vernikliyorum.Sonuç çok tatlı, yapmak isteyenlere kolay gelsin.Bir sorunuz olursa seve seve cevaplarım.
Bu tepsi boyutu 19x29cm (iki fincanlık)